237051

جلسه هیات مدیره آزمایشگاه‌های زنجیره تولید فولاد و معادن کشور برگزار شد

دنیای معدن: مدیر کنترل کیفی فولاد خوزستان هدف از برگزاری جلسه هیات مدیره آزمایشگاه‌های زنجیره تولید فولاد و معادن کشور را تدوین و برنامه‌ریزی اهداف سال جاری نام برد.

به گزارش دنیای معدن، عبدالرضا جابری مدیر کنترل کیفی فولاد خوزستان هدف از برگزاری جلسه هیات مدیره آزمایشگاه‌های زنجیره تولید فولاد و معادن کشور را تدوین و برنامه‌ریزی اهداف سال جاری نام برد و افزود: آزمایشگاه‌ها یکی از ارکان اصلی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به شمار می‌آیند و با دارا بودن پنجاه آزمایشگاه در سراسر کشور، توانسته‌اند کمک شایانی به صنعت فولاد ارائه دهند.

وی گفت: این جلسه با حضور مدیران کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های شرکت‌های فولادی و معدنی در دفتر مرکزی انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور برگزار شد. علاوه بر پایش فعالیت‌های سال گذشته، مواردی همچون: برنامه‌های سال جاری، تصویب اساس‌نامه، استاندارد و آزمون‌های مصوب و پایش مستمر محصولات فولادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نایب‌رئیس انجمن آزمایشگاه‌های زنجیره فولاد کشور ارتقا سطح کیفیت روش‌های نمونه‌برداری آنالیز مواد و محصولات را یکی از اهداف اصلی انجمن دانست و افزود: توانمندسازی آزمایشگاه‌ها برای گام نهادن در مسیر ایجاد آزمایشگاه‌های هوشمند، ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی علمی و فنی در آزمایشگاه‌های زنجیره تولید فولاد، فراهم نمودن بستر مناسب برای همکاری بین‌کارخانه‌ای، ملی و بین‌المللی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در زنجیره تولید فولاد، مشارکت فنی در راستای بومی‌سازی تجهیزات آزمایشگاهی دیگر اهداف انجمن را شامل می‌شوند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید