236977

جلسه هیات مدیره آزمایشگاه‌های زنجیره تولید فولاد و معادن کشور برگزار شد

دنیای معدن: جابری مدیر کنترل کیفی فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی، هدف از برگزاری این جلسه را تدوین و برنامه‌ریزی اهداف سال جاری نام برد و افزود: آزمایشگاه‌ها یکی از ارکان اصلی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به شمار می‌آیند و با دارا بودن پنجاه آزمایشگاه در سراسر کشور، توانسته‌اند کمک شایانی به صنعت فولاد ارائه دهند.

وی گفت: این جلسه با حضور مدیران کنترل کیفی و آزمایشگاه‌های شرکت‌های فولادی و معدنی در دفتر مرکزی انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور برگزار شد. علاوه بر پایش فعالیت‌های سال گذشته، مواردی همچون: برنامه‌های سال جاری، تصویب اساس‌نامه، استاندارد و آزمون‌های مصوب و پایش مستمر محصولات فولادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نایب‌رئیس انجمن آزمایشگاه‌های زنجیره فولاد کشور ارتقا سطح کیفیت روش‌های نمونه‌برداری آنالیز مواد و محصولات را یکی از اهداف اصلی انجمن دانست و افزود: توانمندسازی آزمایشگاه‌ها برای گام نهادن در مسیر ایجاد آزمایشگاه‌های هوشمند، ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی علمی و فنی در آزمایشگاه‌های زنجیره تولید فولاد، فراهم نمودن بستر مناسب برای همکاری بین‌کارخانه‌ای، ملی و بین‌المللی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در زنجیره تولید فولاد، مشارکت فنی در راستای بومی‌سازی تجهیزات آزمایشگاهی دیگر اهداف انجمن را شامل می‌شوند.

گفتنی است، در این جلسه جابری مدیر کنترل کیفی و قمری مدیر آزمایشگاه‌های شرکت فولاد خوزستان حضور داشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید