236423

امضای تفاهم نامه سازمان فنی و حرفه ای و صندوق بازنشستگی فولاد

دنیای معدن: تفاهم نامه همکاری فی ما بین امور بازنشستگی فولاد منطقه مازندران و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران با موضوع آموزش رایگان از سوی فنی و حرفه ای امضا شد.

به گزارش دنیای معدن، هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران با حضور مشاور استاندار در امور ایثارگران، معاون فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد کشور و مدیران امور شعب بانک های مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان قائم شهر برگزار شد.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری فی ما بین امور بازنشستگی فولاد منطقه مازندران و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران با موضوع آموزش رایگان از سوی فنی و حرفه ای امضا و تبادل شد.

در این تفاهم نامه مقرر شد خانواده هفت هزار نفری بازنشستگان صندوق فولاد استان از خدمات رایگان سازمان فنی و حرفه ای در امر آموزش برخوردار شوند

همچنین بر اساس این تفاهم نامه خانواده بازنشستگان صندوق فولاد در آموزشگاه های آزاد زیر مجموعه فنی و حرفه ای از پنجاه درصد تخفیف برخوردار می شوند.

از مصوبات این جلسه می توان به عضویت امور بازنشستگی فولاد در مازندران در شورای رفاه استان و همچنین تعهد بانک رفاه در پیگیری اخذ مجوز در راستای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان صندوق فولاد مازندران اشاره نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید