235439

پیشرفت کشور در عرصه های مختلف مرهون و مدیون صنعت فولاد است

دنیای معدن: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: پیشرفت فعلی کشور در عرصه های مختلف مرهون و مدیون صنعت فولاد و کسانی است که ابتدای کار آن را پایه گذاری و به این مرحله رساندند.

به گزارش دنیای معدن، حسین عامریان عصر دوشنبه در همایش تجلیل از بازنشستگان فولاد اظهار داشت: اتفاق ها، توسعه و پیشرفت موضوعی است که در صنعت فولاد توسعه را رقم زده اند و امروز توسعه را در عرصه های مختلف تجربه می کنیم.

وی افزود: عرصه فولاد ویژه است و از کسانی که شروع کردند اثر ماندگار از خود گذاشتند و توسعه و پیشرفت را رقم زدند باید قدردانی کرد.

 مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه صنعت فولاد یک زنجیره است گفت: این صنعت موضوعی نیست که از کنار آن به راحتی بگذریم، وقتی صحبت از صنعت فولاد می کنیم یک زنجیره است از کارگری که در داخل معدن زغال سنگ در گرمای شدید در شرایط سخت زندگی کار می کند تا صنعتگرانی که مدیریت می کنند.

 وی ادامه داد: باید بازنشستگان و صنعتگران فولاد را که در این عرصه کار کرده و یا سرمایه گذاری می کنند و شرایطی را رقم زنند تا کشور را موفق جلوه بزنند باید قدردان باشیم.

 عامریان با بیان اینکه باید ادامه دهندگان مسیر صنعت فولاد را قدردان باشیم گفت: اولین هدف ما این است که برای آینده، ایرانی سربلند داشته باشیم چرا که مردانی آمدند و مجموعه های تولیدی را ایجاد کردند.

وی گفت: نسل فعلی باید این شخصیت ها را بشناسند تا این راه را ادامه دهند در هر صنف باید قدر آنان باشیم و از بزرگان و ماندگاران آن صنعت تشکر کنیم.

 مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به اینکه اکنون در یک خانواده فولاد قرار داریم گفت: دوست داریم در صنعت فولاد افتخارات را به عزیزان معرفی کنیم.

وی افزود: اهداف صنعت فولاد را دنبال می کنیم و ادامه دهند مسیر بازنشستگان هستیم./ایرنا

 

دیدگاهتان را بنویسید