236147

در نمایشگاه صنعت ساختمان صورت گرفت

تاکید بر نقش محصولات ذوب آهن اصفهان در تحول صنعت ساختمان کشور

دنیای معدن: مهندس مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دکتر امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس از غرفه ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بازدید کردند.

به گزارش دنیای معدن، مهندس مسکنی در این بازدید با اشاره به تولیدات ذوب آهن اصفهان گفت،از آن جا که محصولات متنوع ذوب آهن اصفهان در امر ساخت  و سازهای مسکن کشور کاربرد  اصلی و حیاتی را دارد،حضور  این شرکت در بخش تعاونی های مسکن و حضور در نمایشگاه های مرتبط با ساخت مسکن در داخل و خارج کشور از اهمیت  بالایی برخوردار است.

وی افزود : ما از مسئولین این شرکت درخواست داریم که در نمایشگاه های مرتبط حضور فعالی داشته باشد .

دکتر امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان گفت : بخش مسکن موتور محرکه اقتصاد کشور بوده و شرکت هایی مانند ذوب آهن اصفهان با تولیدات خود و عرضه آن به بخش مسکن در رونق چرخه اقتصادی کشور و رفع نیازهای مسکن  نقش موفقی داشته اند.

وی خواستار کمک های بانک ها و تقویت  زیر ساخت های مسکن در کشور شد.

مدیران و کارشناسان شرکت در این نمایشگاه  با تشریح و معرفی محصولات شرکت و تبیین شعار و برند ذوب آهن اصفهان " با اطمینان بسازید" پاسخگوی مسئولین و سایر بازدید کنندگان بودند.

 حضور فعال ذوب آهن اصفهان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران  در روزهای۲۱ الی ۲۴ مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین الملی تهران در حال برگزاری است.در این نمایشگاه بین المللی که بیش از ۸۶۰ شرکت  داخلی و خارجی حضور داشته و توسط اتاق تعاون کشور و نمایشگاه بین المللی  تهران برپا شده است،ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان با سابقه ترین  شرکت تولید کننده مقاطع فولادی و ساختمانی کشور و همچنین  تنها تولید کننده ریل درسطح خاورمیانه در آن حضوری فعال دارد. کارشناسان ذوب آهن اصفهان در سالن ۳۵ غرفه شماره ۲۹ پذیرای بازدید کنندگان  از جمله مسئولین ،صنعتگران،فولادگران، متخصصان و دست اندرکاران صنعت ساختمان کشور هستند.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که دکتر مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهور، تعدادی از مقامات دولتی،نمایندگان مجلس ،غرفه داران،  متخصصان و سایر بازدید کنندگان و افراد مرتبط حضور داشتند،اهداف و سیاست های کلی مسکن کشور مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفت. از آنجا که سال جاری توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان سال تولید ، اشتغال آفرین و دانش بنیان نامیده شده و از طرفی با توجه به هدف دولت مبنی بر ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در دوره  ۴ ساله ، سیاست ها،اهداف و تبلیغات نمایشگاه مذکور شکل ویژه ای به خود گرفته است.

در این راستا  حضور ذوب آهن اصفهان در این نمایشگاه به عنوان قدیمی ترین تولید کننده مقاطع فولادی و ساختمانی کشور  که روز به روز با تنوع بخشی به تولیدات خود پاسخگوی نیازهای صنعت ساختمان کشور است از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از این جهت نمایش انواع محصولات شرکت همراه با توضیحات مدیران و کارشناسان روابط عمومی و قسمت های فنی و فروش و بازاریابی شرکت  معرفی بیشتر ذوب آهن اصفهان را به علاقه مندان و ذینفعان به همراه دارد. دکتر مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهور در مراسم  افتتاحیه این نمایشگاه  در سخنانی با توجه به سیاست های کلی مسکن کشور گفت: دولت در کنار تامین نیاز های معیشتی مردم و تامین نیازهای مربوط به سلامتی آن ها توجه  خاصی به تامین مسکن مردم داشته و وظیفه جدی خود می داند که از افراد و سازمان هایی که در جهت تامین مسکن فعال هستند، حمایت کند.

وی افزود در امر تامین مسکن  مشکل زمین حل شده و در جهات تقویت تکنولوژی ساختمان سازی و تامین مالی پروژه ها نیز اقدام می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید