235476

در ارزیابی بین ۵۰۰ شرکت مشخص شد؛

انتخاب تاتااستیل به عنوان برترین شرکت هند در بخش آهن و فولاد

دنیای معدن: تاتااستیل به عنوان برترین شرکت هند در بخش آهن و فولاد انتخاب شد.

به گزارش دنیای معدن، تاتااستیل در بین ۵۰۰ شرکت هند به عنوان برترین شرکت این کشور در بخش آهن و فولاد انتخاب شد. این ارزیابی که موسوم به ESG است از ۲۰ سال گذشته به صورت سالانه در بین شرکت‌های داوطلب هندی انجام می‌شود که امسال بر مبنای شاخص «رشد پایدار و مسئولانه» انجام شده است.

تاتااستیل چندسالیست که در زمینه پیاده‌سازی اصول ESG در سازمان خود برنامه‌ریزی‌های زیادی را انجام داده و با شناسایی نقاط ضعف خود در زنجیره تولید آهن و فولاد، ریسک همکاری را برای شرکای تجاری خود پایین آورده است.

سهم این ۵۰۰ شرکت هندی در تولید ناخالص ملی به بیش از ۱۲ برابر در دو دهه گذشته رسیده که این موضوع نشان‌دهنده رقابت تنگانگ این شرکت‌ها در پیاده‌سازی این استانداردها و کسب چنین جایگاهی است.

ESG که به معنای اخلاق کسب و کار مدیریت مسئولانه است فعالیت شرکت‌ها را به عنوان شهروند شرکتی مسئولیت‌پذیر در زمینه محیط زیست، جامعه و مسئولیت‌های اجتماعی و حاکمیت بررسی می‌کند.

این شرکت‌ها که در بیست سال گذشته درآمدشان به ۱۶ برابر رسیده، به عنوان پیشرانان اقتصاد هند به شمار می‌روند و ۴۶ درصد از درامد ارزی این کشور را تشکیل داده و به اشتغال ۶.۷ میلیون نفر از مردم این کشور کمک کرده است.

گروه تاتا استیل با ظرفیت با تولید فولاد خام سالانه ۳۴ میلیون تن در سال، یکی از برترین شرکت‌های فولادی جهان است. این شرکت یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان فولاد در جهان است که در سراسر جهان شعبه‌ها و کارخانه‌های فعال بوده و در پنج قاره با بیش از ۶۵۰۰۰ کارمند دارد. این گروه در سال مالی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۲ گردش مالی تلفیقی ۳۲.۸۳ میلیارد دلاری را ثبت کرده است./ایراسین

 

دیدگاهتان را بنویسید