234981

رئیس واحد تاندم‌میل ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد؛

همت کارکنان ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه برای تولید سفارش‌های خاص مشتریان

دنیای معدن-رئیس واحد تاندم‌میل ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه گفت: کلاف‌هایی در ناحیه نورد سرد وجود دارد که به دلایلی پس از اسیدشویی، شرایط حساس‌تری برای آن‌ها در قسمت تولید وجود دارد. با همکاری کارکنان واحد تاندم‌میل و هماهنگی با واحد برنامه‌ریزی تولید و دیگر واحدهای مرتبط،با انجام عملیات بهینه‌سازی بر روی آن، آماده عرضه به بازار شد.

به گزارش دنیای معدن، مرتضی اکبری، رئیس واحد تاندم‌میل ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: کلاف‌هایی در ناحیه نورد سرد وجود دارد که به دلایلی پس از اسیدشویی، شرایط حساس‌تری برای آن‌ها در قسمت تولید وجود دارد. از یک سال و نیم پیش، این کلاف‌ها که به تعداد ۳۰۰ عدد و وزن تقریبی ۴ هزار و ۵۰۰ تن، در ناحیه نورد سرد وجود داشت، با همکاری کارکنان واحد تاندم‌میل و هماهنگی با واحد برنامه‌ریزی تولید و دیگر واحدهای مرتبط،با انجام عملیات بهینه‌سازی بر روی آن، آماده عرضه به بازار شد.

وی گفت: این امر در فولاد مبارکه اتفاق بسیار خوبی بود که با همدلی همکاران ناحیه نورد سرد و دیگر همکاران فولاد مبارکه رقم خورد.

رئیس واحد تاندم‌میل ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه افزود: علاوه بر رفع شدن نیازهای بازار، باز شدن فضای قابل‌توجهی از انبار محصولات یکی از نتایج این کار بود. در واقع پس از خروج این کلاف‌ها از انبار توانستیم کلاف‌های زیادی را با آن‌ها جایگزین کنیم تا کار برای تولید در ناحیه نورد سرد آسان‌تر شود.

وی خاطرنشان کرد: در این فرایند، از مراحل ابتدایی تا پایانی، تعدادی از همکاران با شناسایی دقیق این کلاف‌ها، اندازه‌گیری ابعاد و مشخص کردن گرید کلاف‌ها و دیگر عملیات موردنیاز، علی‌رغم محدودیت‌هایی که در حوزه تولید این کلاف‌ها بود، در تلاشی همه‌جانبه کار را به سرانجام رساندند که از این فرصت استفاده می‌کنم و از همه همکاران تشکر می‌کنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید