234922

طرح همسان‌سازی «سختی‌ کار» نیروهای پیمانکار فولاد خراسان اجرا شد

دنیای معدن: طرح همسان‌سازی «سختی کار» نیروهای پیمانکار شاغل در شرکت مجتمع فولاد خراسان با هدف اجرای عدالت در پرداخت‌ دستمزد و عادلانه شدن «نظام جبران خدمت» برای کارکنان مشمول، به اجرا درآمد.

به گزارش دنیای معدن، معاون «منابع انسانی و امور اجتماعی» شرکت مجتمع فولاد خراسان با اعلام این خبر، افزود: با تاکید دکتر غفوری، مدیرعامل، مبنی بر ضرورت پرداخت عادلانه و همسان حقوق و مزایای تمام نیروهای شاغل در سایت صنعتی شرکت، طرح «همسان‌سازی سختی کار» با تایید هیات مدیره تصویب و با پرداخت در حقوق خردادماه به اجرا درآمد.

صبوریان افزود: امتیاز سختی کار نیروهای پیمانی شاغل در فولاد خراسان، از اردیبهشت سال ۱۴۰۱ مصوب شده و‌ پرداخت آن به همراه معوقه اردیبهشت ماه، در حقوق خردادماه صورت گرفت.

به گفته وی، مابه‌التفاوت ناشی از اجرای این طرح نسبت به مبلغ پیشین دریافتی کارکنان پیمانکار، ماهانه بالغ بر ۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال محاسبه شده است.

 رییس «سازماندهی، تشکیلات و‌ طبقه بندی مشاغل» شرکت در این باره گفت: بررسی تطبیقی سختی کار ۱۸۸ پست با مشاغل مشابه در شرکت صورت گرفت که در نتیجه‌ی آن، ۹۵۲ تن از نیروهای شاغل در ۱۱ شرکت پیمانکار، مشمول امتیاز سختی کار مصوب شدند.

 زهرا کوشکی با بیان این که امتیاز یاد شده بر اساس نوع شغل و سختی کار هر پست متفاوت است، افزود: با برگزاری جلسات متعدد و بررسی تخصصی و تطبیقی مشاغل، با حضور معاون بهره برداری و کارشناسان معاونت‌های منابع انسانی و تولید، همسان‌سازی بر اساس مشاغل کارکنان فولاد خراسان با هدف ارتقای انگیزه‌های کاری و جبران عادلانه خدمت، در آیتم‌های حقوق مبنا محاسبه و‌ پرداخت می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید