234887

مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه در پیام تبریک به مناسبت روز صنعت و معدن عنوان کرد؛

رکوردهای شرکت فولادسنگ مبارکه تبلور شعار «تولید»

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه در پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به کارکنان این شرکت تبریک گفت.

به گزارش دنیای معدن، مهرداد فقیهیان در پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به کارکنان خدوم شرکت فولادسنگ مبارکه تبریک گفت. در متن این پیام آمده است؛

دهم تیرماه، در تقویم رسمی کشور به نام «روز صنعت و معدن» نامگذاری شده است؛ این نامگذاری یادآور اهمیت صنعت و معدن در توسعه پایدار و تحقق شعار ده ساله «تولید» است. معدن و صنایع وابسته نقش ارزشمند و مثبتی در مولفه‌های اقتصادی و توسعه پایدار با ایجاد اشتغال و خلق ثروت دارد. راهکار توسعه پایدار هر کشور، توسعه صنعتی است. هر صنعت نقش خاص خود را در زمینه اقتصاد یک کشور ایفا می کند. از جمله صنایع تاثیرگذار در فرایند صنعتی شدن کشور، صنعت معدن و صنایع وابسته به آن است که می‌توان با مدیریت و استفاده از منابع با ارزش معدنی در کنار نیروی کار جوان و متخصص سرعت توسعه پایدار در کشور را افزایش داد. شرکت فولادسنگ مبارکه با چشم انداز افق 1404 درصدد است با حفظ موقعیت کنونی به عنوان بزرگترین تولیدکننده آهک کلسینه و سنگ آهک صنعتی در خاورمیانه، به نیازهای داخلی سنگ‌آهک، دولومیت، سنگ‌آهن و کلیه مواد معدنی کمک ذوب مورد نیاز گروه فولاد مبارکه پاسخ دهد. با همین هدف این شرکت در بهار سالی که به «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» مزین شده است در واحدهای استخراج، خردایش و دانه‌بندی و آهک‌سازی موفق به ثبت رکوردهای تولید ماهیانه شد.

بدون شک در وضعیت کنونی در جبهه جنگ اقتصادی، جهادگران شرکت فولادسنگ مبارکه بیش از هر زمان دیگر برای تبلور رهنمود رهبر معظم انقلاب بر تولید و توسعه معادن با هدف جایگزینی اقتصاد نفت مصمم هستند تا با لطف الهی و رفع موانع، شاهد شکوفایی در این عرصه مهم اقتصادی باشیم.

به سهم خود، فرارسیدن روز ملی «صنعت و معدن» را به تمامی کارکنان خدوم شرکت فولادسنگ مبارکه تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش شبانه روزی شاهد تداوم رکوردهای تولید باشیم.

مهرداد فقیهیان

مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه

 

دیدگاهتان را بنویسید