234886

مدیرعامل فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه باید اتفاق بزرگی را در کشور رقم بزند

دنیای معدن: مدیرعامل فولاد مبارکه با بیان اینکه این شرکت باید اتفاق بزرگی را در کشور رقم بزند، گفت: این اتفاق بزرگ اقتصاد بدون نفت و تبدیل شدن به مجموعه‌ای است که نقطه قوت نظام باشد. در این مسیر نیز لازم است از همه ظرفیت‌های کوچک و بزرگ استفاده شود.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایراسین محمد یاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، بعد از ظهر امروز پنجشنبه ۹ تیرماه در دومین روز از کارگاه طراحی مدل کسب‌وکار شرکت‌های هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان اظهار کرد: امروز دشمنان ما با تمام قوا رو به روی ما ایستاده‌اند. اگرچه در برخی حوزه‌ها غنی شده‌ایم اما در برخی حوزه‌ها هنوز نیاز به کار داریم.

وی افزود: ما باید در حوزه صنعت مرزهای دانش و فناوری را فتح کنیم تا بتوانیم در جنگ فعلی پیروز باشیم. با توجه به اینکه امسال سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» است، همه ما وظیفه داریم که در این حوزه گام برداریم.

مدیرعامل فولاد مبارکه با بیان اینکه امروز با با دو پدیده «رقبا» و «دشمنان» مواجه هستیم، اظهار کرد: از سویی رقبا باید محرک فعالیت ما باشند و از سوی دیگر وجود دشمنان نباید مانع فعالیت باشند.

طیب نیا با اشاره به اهمیت تزکیه نفس، دوری از دوستان نادان و مبارزه با دشمنان در حوزه کسب‌وکار گفت: دشمنان دانا و نادان ما با تمام توان در مقابل ما ایستاده‌اند و ما نیز باید با توکل بر خدا و با تمام توان در مقابل آن‌ها بایستیم.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت فولاد مبارکه مراکز خدماتی و حضور آن‌ها در مناطق مختلف جغرافیایی کشور است، گفت: این مسئله باعث می‌شود استعدادهای منطقه‌ای را زودتر از سایرین کشف و از آن‌ها استفاده کنیم. این مهم در حالی رخ می‌دهد که رسالت اصلی این مراکز یعنی خرده فروشی محصولات فولادی و قرار دادن این محصولات در اختیار مشتریان نیز انجام می‌شود.

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: این شرکت باید اتفاق بزرگی در کشور رقم بزند؛ این اتفاق بزرگ اقتصاد بدون نفت و تبدیل شدن به مجموعه‌ای است که نقطه قوت نظام باشد. در این مسیر نیز لازم است از همه ظرفیت‌های کوچک و بزرگ خود استفاده شود. عامل موفقیت ما اتحاد و انسجام و همچنین توان هم راستا کردن منابع و استفاده از ظرفیت‌های موجود است.

 

دیدگاهتان را بنویسید