234878

مدیرعامل ورق خودرو خبر داد؛

ثبت رکورد جدید تولید روزانه ورق گالوانیزه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

دنیای معدن- مدیرعامل ورق خودرو گفت: بالاترین میزان تولید روزانه محصولات گالوانیزه این شرکت در ۲۹ مهرماه سال۱۴۰۰ به میزان ۱۵۶۸تن به ثبت رسیده بود که با همت و اراده فولادین مردان این مجموعه، رکورد تولید روزانه شکسته و میزان تولید۱۵۸۶تن در یک روز به ثبت رسید.

به گزارش دنیای معدن، با همت و اراده‌های فولادین پرسنل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری،رکورد تولید روزانه ورق گالوانیزه در این مجموعه شکسته شد.

حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو با اعلام این خبر افزود: بالاترین میزان تولید روزانه محصولات گالوانیزه این شرکت مربوط به بیست و نهمین روز مهرماه سال۱۴۰۰به میزان ۱۵۶۸تن به ثبت رسیده بود که امروز به همت اراده فولادین مردان این مجموعه رکورد تولید روزانه شکسته و به میزان تولید۱۵۸۶تن در یک روز به ثبت رسید که این امر نشانگر پایان ناپذیری مسیر خودباوری و افتخار آفرینی در بین کارکنان این مجموعه است.

وی اظهار داشت:ثبت چنین رکورد ارزشمندی در خط مقدم صنعت استان و گروه فولاد مبارکه را یک گام استراتژیک و در تحقق شعار تولید ، دانش بنیان واشتغال افرین برشمرد و گفت:ثبت این رکورد ارزشمند پیام مهم دیگری برای حوزه فولاد کشور به همراه دارد و آن هم این است که اگر این شرکت با محدودیت مواد اولیه مواجه نباشد ،شاهد رکوردهای بیشتر تولید و همچنین پتانسیل رسیدن به ظرفیت اسمی تولید سالیانه را دارد.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو در ادامه از حمایت‌های همه جانبه مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه ،هیات مدیره محترم و تلاش وکوشش همه همکاران به جهت ثبت این مهم تشکر و ابراز امیدواری کرد که با تامین به موقع و پایدار مواد اولیه توسط شرکت فولاد مبارکه شاهد ثبت رکوردهای بیشتر در گروه فولاد مبارکه باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید