234875

پیام تبریک مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به مناسبت فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن

دنیای معدن: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به‌تمامی زحمتکشان شاغل در این عرصه تبریک گفت.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، «حسن خلج طهرانی» در پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به‌تمامی اعضای این جامعه‌ی خدوم تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

بی‌شک نیل به موفقیت‌های بی‌بدیل مجاهدان حوزه‌ی صنعت و معدن در بخش‌های دولتی و غیردولتی نشانه‌ای مبرهن و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند ایران اسلامی است که مهم‌ترین موتور محرکه‌ی اقتصاد کشور یعنی بخش صنعت و معدن را به حرکت در آورده‌اند و مایه‌ی افتخار ایران و ایرانی شده‌اند.

فرارسیدن دهم تیرماه مصادف با روز صنعت و معدن، فرصت مغتنمی است تا در این روز ضمن پاسداشت تلاش و همت ستودنی صنعتگران و معدن‌کاران و تکریم مقام ارزشمند آنان در اهتزاز پرچم کشور بر بلندای قله‌های پیروزی، به نقش ارزنده این جهادگران عرصه تولید و همه‌ی مدیران، مسئولان، مهندسان و کارگران این بخش مهم و حیاتی تأکید کنیم و دست‌های آنان را به گرمی بفشاریم.

بدون شک در وضعیت کنونی و قرارگیری در جبهه‌ی جنگ اقتصادی، مدیران بخش صنعت و معدن باید بیش از هر بخش دیگری فرماندهی ایجاد رونق در تولید و تبلور سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری، دولت محترم سیزدهم و تدابیر وزارت صمت بر عهده بگیرند تا شاهد شکوفایی در این عرصه‌ی مهم و حیاتی اقتصاد باشیم.

بنده به سهم خود فرارسیدن این روز ارزشمند را به‌تمامی افراد شاغل در منطقه‌ی ویژه اقتصادی خلیج فارس و جهادگران سایر سنگرهای اقتصادی تبریک عرض می‌کنم و ایمان دارم که با این انگیزه و امید، روزهای خوبی دیگری برای صنعت و مردم کشور عزیزمان رقم خواهد خورد.

و من الله التوفیق

حسن خلج طهرانی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

 

 

دیدگاهتان را بنویسید