234401

سرپرست امور تولید فولاد شرکت ذوب آهن عنوان کرد:

اهمیت توسعه محصولات جدید با ارزش افزوده بالا

دنیای معدن: سرپرست امور تولید فولاد شرکت ذوب آهن گفت: بخش اعظمی از سود یک شرکت ناشی از تولید محصول جدید آن‌ها در یک سال بوده است.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایراسین، احمد ادیبی سرپرست امور تولید فولاد شرکت ذوب آهن در پنل تخصصی ذوب آهن کنفرانس تخصصی استیل پرایس با محوریت فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا اظهار کرد: یک مفهوم مهم در نشست امروز که مغفول مانده است؛ توسعه محصولات جدید می‌باشد.

وی در ادامه افزود: در شرکت ذوب آهن تولید محصولات جدید اهمیت بالایی دارد.

سرپرست امور تولید فولاد شرکت ذوب آهن بیان داشت: از ۷۰۰ شرکت آمریکایی که مورد بررسی قرار گرفته است، بخش اعظمی از سود این شرکت‌ها ناشی از تولید محصول جدید آن‌ها در یک سال بوده است.

ادیبی خاطرنشان کرد: بر اساس اهداف هر سال ذوب آهن، تعدادی پروژه طراحی و تولید محصول جدید تعریف می‌شود.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ هدف‌گذاری شرکت ذوب آهن تولید هفت محصول جدید بوده است و آمار تحقق یافته ۱۴ محصول جدید و توسعه‌یافته بوده است.

سرپرست امور تولید فولاد شرکت ذوب آهن اظهار داشت: بیشترین محصولات ذوب آهن خاص و ویژه است به عنوان از محصولات تولیدی ذوب آهن که ارزش افزوده بالایی دارد، کلاف است.

گفتنی است، اولین کنفرانس تخصصی استیل پرایس با محوریت فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا با حضور نمایندگانی از بزرگترین شرکت‌های فولادی و معدنی ایران سه‌شنبه ۲۴ خردادماه به مدت یک روز در هتل المیپک تهران برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید