234398

رئیس برنامه ریزی محصولات شرکت فولاد مبارکه؛

در تلاشیم تا حداکثر بهره‌وری را از خطوط تولید ببریم

دنیای معدن: رئیس برنامه ریزی محصولات شرکت فولاد مبارکه گفت: در تلاش هستیم برنامه‌های تولید را به نحوی طراحی کنیم که علاوه بر تامین نیاز مشتریان، حداکثر بهره‌وری خطوط تولید را نیز داشته باشیم.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایراسین، حسین امینی، رییس برنامه‌ریزی محصولات شرکت فولاد مبارکه در پنل تخصصی شرکت فولاد مبارکه اصفهان “کنفرانس تخصصی استیل پرایس با محوریت فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا” اظهار کرد: با توجه به تنوع محصولاتی که شرکت فولاد مبارکه تولید می‌کند، لازم است تقاضای بازار و نیاز مشتری را بدانیم، لذا روش‌های مختلفی را برای نیازسنجی مشتریان ابداع کردیم.

وی افزود: در این زمینه نرم افزاری برای دریافت اطلاعات از مشتریان در شرکت فولاد مبارکه طراحی شده است، همچنین از روش‌های متنوع تحقیقات بازار و اطلاعات شرکت‌های دیگر نیز استفاده می‌کنیم.

حسین امینی تاکید کرد: در تلاش هستیم برنامه‌های تولید را به نحوی طراحی کنیم که علاوه بر تامین نیاز مشتریان، حداکثر بهره‌وری خطوط تولید را نیز داشته باشیم.

رییس برنامه‌ریزی محصولات شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: در سال گذشته توانستیم در شرکت فولاد مبارکه تا حدود زیادی به برنامه و اهداف مورد نظر در زمینه فروش داخلی و صادرات محصولات دست پیدا کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید