234243

قائم مقام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات خبر داد

مشارکت «تجلی» با شرکت آهن و فولاد ایساتیس توس

دنیای معدن: سهامداران در بازار سرمایه بیشتر به دنبال DPS هستند، اما این شاخص به تنهایی برای ارزیابی شرکتی همچون تجلی چندان مناسب نیست. قائم مقام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در آستانه مجمع با بیان مطلب فوق و با اشاره به اینکه تجلی در حال حاضر فاقد DPS است، افزود: در شرکت‌های پروژه‌محور شاخصه اصلی توسعه، پیشرفت پروژه‌هاست، در تجلی به دنبال این هستیم که سهامداران را آگاه کنیم که می‌توانند از سهمی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند بهره کافی را ببرند.

به گزارش دنیای معدن، سعید باقری با بیان اینکه جزئیات پیشرفت پروژه‌های شرکت در کدال ثبت می‌شود،‌ گفت: به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنم بخش سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و توضیحات اقدامات انجام شده تجلی را در کدال مورد توجه قرار دهند، چرا که با بررسی این موارد می‌توانند در آینده Gain بسیار خوبی به‌دست بیاورند. قائم مقام شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با بیان اینکه در این بازار پر‌تلاطم سهم تجلی از یک ثبات نسبی برخوردار است، گفت: تجلی توسعه معادن و فلزات پروژه‌های زیادی دارد،‌ از بزرگ‌ترین پروژه‌های این شرکت می‌توان به پروژه آهن و فولاد سرمد اشاره کرد.

باقری افزود: یکی از پروژه‌هایی که تجلی توسعه معادن و فلزات به تازگی به آن ورود پیدا کرده و در آن مزیت نسبی دارد، پروژه‌ای مشترک با چادرملو به ظرفیت تولید ۴ میلیون تن ورق گرم است. تجلی توسعه معادن و فلزات با شرکت آهن و فولاد ایساتیس توس در این پروژه وارد شده است.

وی تصریح کرد: تجلی توسعه معادن و فلزات در حال سرمایه‌گذاری در یکسری معادن جدید است که در آینده به طور قطع سرعت بیشتری در توسعه خواهد گرفت. سهامداران باید منتظر و گوش به زنگ خبر این معادن باشند، معادنی که به زودی در تجلی از آن رونمایی خواهیم کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید