231328

دیدار عیدانه مدیر عامل و تلاشگران ذوب آهن اصفهان در لحظات آغاز سال نو

دنیای معدن: مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان در ساعات تحویل سال جدید در کنار تلاشگران خط تولید این شرکت ، سالی سرشار از شکوفایی و پیشرفت را برای ایران اسلامی و به ویژه صنعت فولاد کشور آرزو کرد .

به گزارش دنیای معدن، مهندس رخصتی با حضور در بخش های مختلف شرکت در جمعی صمیمی و دوستانه بر سر سفره هفت‌سین کارگران این مجتمع عظیم صنعتی حاضر شد و آغاز سال نو را ، به بلندهمتان این مجتمع عظیم صنعتی تبریک گفت و افزود : حضور شما صنعتگران که این لحظات ناب را دور از خانواده برای حفظ تولید در این جبهه جهاد صنعتی همت می کنید بسیار ارزشمند است و همگان قدردان این ایثار شما هستند.

وی در این بازدید ۷ساعته به همراه مهدی نصیری مدیر امور مهندسی‌های بهره‌برداری و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت، از خطوط تولید، اورژانس کارخانه و بیمارستان شهید مطهری بازدید به عمل آورد و  اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان سال گذشته را به ویژه با همت مضاعف در ماه های پایانی با چندین رکورد تولید و در نهایت بالاترین تولید سالانه در تاریخ خود سپری کرد و این موفقیت طلیعه ای برای شکوفایی این مجتمع عظیم صنعتی در سال و قرن جدید است .

مهندس رخصتی  به نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" اشاره و توصیه‌ها و راهنمایی‌های لازم را در این راستا به همکاران ارائه نمود.

 وی در ادامه برای تمام تلاشگران ذوب آهن و خانواده بزرگ این شرکت سالی مملو از بهروزی و سلامتی آرزو و ابراز امیدواری نمود که این شرکت در سال پیش رو به جایگاه واقعی خود در صنعت فولاد کشور نزدیک تر شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید