231333

برنامه اسپین آف واحد فولادسازی تیسن کروپ به حالت تعلیق درآمد

دنیای معدن: براساس گزارش کالانیش، در پس زمینه جنگ در اوکراین، تیسن کروپ برنامه های خود برای اینکه تجارت فولادسازی خود را به یک واحد مستقل تبدیل کند، به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش دنیای معدن، طرح ایجاد نهادی جدا از شرکت ثبت شده اصلی یعنی thyssenkrupp AG در اوایل سال جاری مورد تأیید قرار گرفت، اگرچه مدیران اجرایی نتوانستند جدول زمانی برای این فرآیند ارائه دهند.

مارتینا مرز، مدیر ارشد اجرایی، تیسن کروپ می گوید: اجرای راه حل اسپین آف بخش فولاد، در فضای ناپایدار کنونی امکان پذیر نیست. ما هنوز نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که جنگ و فضای تجاری چگونه پیش خواهد رفت و نمی‌توانیم بر آن تأثیر بگذاریم.

این گروه همچنین پیش بینی سود خود را برای سال مالی 2021 تا 2022 که از اکتبر 2021 تا سپتامبر 2022 ادامه خواهد داشت را نیز به حالت تعلیق درآورد، که این تصمیم عمدتاً به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه صورت پذیرفت.

تیسن کروپ پیشتر اعلام کرده بود که انتظار دارد درآمد خالص آن حداقل به 1 میلیارد یورو (1.1 میلیارد دلار) برسد و همچنین یک درآمد عملیاتی تعدیل شده از 1.5 میلیارد یورو تا 1.8 میلیارد یورو به دست آورد. این شرکت ارقام جدیدی را در این خصوص ارائه نکرده است.

هرچند فروش این غول فولادسازی در روسیه و اوکراین ناچیز است و معمولاً کمتر از یک درصد از کل فروش آن می باشد، اما مدیران تیسن کروپ تصور می کنند که عملکرد تجاری آنها تحت تاثیر پیامدهای گسترده اقتصاد کلان و ژئوپولیتیک جنگ قرار خواهد گرفت.

تا قبل از شروع جنگ، فرآیند توسعه تجارت تیسن کروپ در سه ماهه جاری طبق برنامه پیش می رفت و در ماه مارس، اثرات منفی اولیه این بحران عمدتاً در مشاغل مرتبط با عرضه فولاد و خودرو رخ داد.جعفری طهرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید