231298

در پیام مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن عید نوروز مطرح شد:

خیز ورق خودرو برای افزایش بهره‌وری و توسعه در سال ۱۴۰۱

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن عید نوروز پیامی را صادر کرد.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن عید نوروز پیامی را صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی،تجلی گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دلهای خداجوست.

خداوند متعال را شاکریم که دگر بار توفیق حلاوت حلول سالی نو را بر ما ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل به آنچه که گذراندیم،در سایه کرامتش دل به تلاش افزون برای عزت،سربلندی و کامیابی ببندیم.سال نو سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر ، سالی که باید همواره با امید به فردائی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم.

در سالی که گذشت با یاری خداوند متعال و همت همکاران ارزشمند شاهد عملکرد بهتر و دستاوردهای قابل توجهی در این صنعت بزرگ و زیربنایی کشور در جهت خدمت و آبادانی کشور عزیزمان بودیم ، همچنین شروع مجدد فرایند صادرات محصولات به کشورهای منطقه و اروپا، تولید ورق های گالوانیزه ویژه استفاده در بدنه نمایان خودرو برگ دیگری از افتخارات شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری می‌باشد که بی تردید این مهم بدون همت و تلاش همکاران عزیز محقق نمی گردید.

درسال۱۴۰۱ بر آنیم تا با تکیه بر سرمایه های ارزشمند انسانی شرکت و بهبود روش‌های عملکرد، افزایش بهره‌وری و توسعه شرکت و احداث خطوط تولید جدید به نحوی عمل نماییم که رضایتمندی کلیه ذی‌نفعان شرکت را ارتقا دهیم.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات یکایک همکاران گرامی ،مدیرعامل محترم شرکت معظم فولاد مبارکه ، سهامداران و هیئت مدیره محترم و کلیه عزیزانی که ما را در سالی که گذشت یاری نمودند،نوروز باستانی را به شما و خانواده محترمتان صمیمانه شادباش می‌گویم و از خداوند متعال آرزوی سلامتی ، بهروزی و توفیق روزافزون دارم.

حمید شجاعی

مدیرعامل وعضو هیات مدیره

 

دیدگاهتان را بنویسید