226191

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برای مشارکت درتوسعه زیرساخت های استان آمادگی دارد

دنیای معدن: حمید شجاعی ،مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری امروز به منظور تبادل نظر پیرامون نقش محوری صنایع فولادی درتوسعه منطقه با امام جمعه شهرستان بروجن و فرماندار این شهر دیدار کرد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ؛مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری طی دیدار با حجه الاسلام سید محمد احمدی امام جمعه شهرستان ، بر لزوم توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی استان و شهرستان بروجن تأکید نمود و خواستار مشارکت بیشتر واحد های صنعتی استان در این حوزه شد.

شجاعی در ادامه گفت: شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری وظرفیت های موجود می توانند گام های مهم و اساسی و زیربنایی برای رشد و توسعه منطقه بردارند و این امر با مدیریت جهادی برگرفته از تعالیم دین مبین اسلام میسر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری آمادگی شرکت را برای مشارکت و توسعه زیر ساخت های علمی ، فرهنگی و ورزشی اعلام کرد.

در ادامه فرماندار شهرستان بروجن مسعود ملکی وجود برخی محدودیت ها و عدم وجود زیرساخت های مناسب در منطقه را عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود واحدهای صنعتی استان بامشارکت خود مسیر پیشرفت و توسعه استان و منطقه را افزایش دهند.

ملکی از نگرش مثبت و کار آمد شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در زمینه مساعدت در جهت محرومیت زدایی ازچهره شهرستان بروجن قدردانی نمود.

مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری اعتقاد دارد ملاقات با مسئولین منطقه و تمرکز بر مسئولیت های اجتماعی وظیفه سازمانی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری است.

این دیدار ها در محل دفتر امام جمعه و فرمانداری شهرستان بروجن انجام شد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید