231210

خبر خوش رئیس جمهور به مردم خرمشهر:

اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای صدها نفر با احداث مرحله دوم مجتمع فولاد جهان آرا

دنیای معدن: رئیس جمهور در بازدید از مجتمع فولاد جهان آرای خرمشهر، از استخدام نزدیک به ۲ هزار و دویست نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر به صورت غیرمستقیم پس از راه اندازی مرحله دوم این شرکت خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، آیت الله رئیسی در این بازدید که صبح پنج شنبه انجام شد، در گفت وگوی مستقیم با کارگران این مجتمع، با اشاره به وجود نیروهای خوب و حرفه ای در خرمشهر و سایر شهرهای خوزستان، بر بومی گزینی در استخدام ها در این استان تاکید کرد.

وی افزود: ایجاد شغل مسئولیت مهمی است که بر عهده دولت است و با تمام توان برآنیم که با همگرایی و همت دستگاه های اجرایی از پس این مسئولیت برآییم.

دکتر رئیسی احداث مجتمع فولاد جهان آرا را از مصادیق عمل به تاکید مقام معظم رهبری به پشتیبانی و رفع موانع تولید دانست و گفت: دولت مردمی عزم جدی دارد تا با حمایت و رونق بخشیدن به تولید، مشکل فقر و بیکاری را برطرف کند.

رئیس جمهور با تشکر از همه کارگران و متخصصان شاغل در این کارخانه افزود: امروز یکی از مهمترین نیازهای کشور ایجاد اشتغال است و بسیار جای قدردانی دارد که این مجتمع به همت متخصصان و کارگران بومی در حال احداث و راه اندازی است.

آیت الله رئیسی همچنین با تشکر از مسئولان این مجتمع برای اجرای سیاست بومی گزینی، اظهار داشت: استان خوزستان علاوه بر منابع طبیعی و استعدادهای خدادادی، نیروی انسانی جوان، کارآمد و متخصص بسیاری نیز دارد و اولویت در بکارگیری نیروها در واحدهای تولیدی و صنعتی استان با نیروهای بومی است.

رئیس جمهور در پایان تصریح کرد: همه مردم ایران مدیون ایستادگی، رشادت و فداکاری های مردم خوزستان هستند و وجب به وجب خاک خوزستان با خون های پاک جوانان کشور حفظ شده است. هیچگاه نباید اجازه دهیم که یاد ایثارگری های دوران دفاع مقدس و ایستادگی های مردم خوزستان از اذهان پاک شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید