231019

طی مراسمی با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه؛

سوت لوکوموتیوهای تحویلی مپنا به فولاد مبارکه به‌صدا درآمد/ گام مهم پیشران پیشرفت ایران در حمل‌ونقل ریلی

دنیای معدن: تحویل پنج دستگاه لوکوموتیو از مجموع ۵۰ دستگاه سفارش فولاد مبارکه به گروه مپنا، امروز با به‌صدا درآمدن سوت آنها انجام شد تا با این رویداد بخشی از پروژه‌های توسعه‌ای پیشرانان پیشرفت در این شرکت عملیاتی شود.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایراسین، امروز یکشنبه ۲۲ اسفندماه با به صدا درآمدن سوت لوکومویتوها، در شرکت مهندسی و ساخت لوکوموتیو مپنا در کرج، مراسم تحویل پنج دستگاه لوکوموتیو تحویلی مپنا به فولاد مبارکه امروز برگزار شد، برای بهره برداری در اختیار این شرکت قرار گرفت.

این مراسم با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه و عباس علی‌آبادی مدیرعامل گروه مپنا در کارخانه لوکوموتیوسازی مپنا انجام شد و طی آن بازدیدی از خطوط تولید لوکوموتیو این شرکت نیز صورت گرفت.

تحویل سری نخست لوکوموتیوهای فولاد مبارکه نوید بخش اجرایی شدن پروژه‌های توسعه‌ای پیشرانان پیشرفت است که صنایع بزرگ کشور برای توسعه ایران اسلامی کلید زده‌اند و هم اکنون در حال انجام است.

پنج دستگاه لوکوموتیو تحویل شده به شرکت فولاد مبارکه تنها بخشی از این سفارش از مجموع ۵۰ دستگاه است و تا پایان سال جاری سه دستگاه دیگر نیز به این شرکت تحویل داده خواهد شد.

همچنین قرار است بقیه لوکوموتیوها ظرف دو سال آینده به بزرگترین فولاد ساز کشور تحویل شود.

ارزش قرارداد فولاد مبارکه و مپنا بالغ بر دو هزار میلیارد تومان ثبت شده که ۱۷بهمن ماه امسال بین محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان و عباس علی آبادی مدیرعامل شرکت مپنا در حضور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در اصفهان به امضا رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید