230892

جعفری در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس اعلام کرد:

تلاش ایمیدرو برای بهره برداری سریع تر طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس

دنیای معدن-رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: این سازمان همه تلاش خود را برای بهره برداری سریع تر طرح ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب تصفیه شده به صنایع انجام می دهد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، وجیه ا... جعفری در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب تصفیه شده به صنایع، ضمن بیان این مطلب گفت: با اینکه در بخش ظرفیت و تولید فولاد و مس توسعه بیش از ۵۰ برابری داشته ایم، اما در حوزه زیرساخت، متناسب با این توسعه، رشد نکرده ایم.

وی افزود: طی سال های اخیر، ایمیدرو در حوزه زیرساخت اعم از آب، برق، گاز، و غیره فعال شده است. عملیاتی شدن طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس نیز از جمله این اقدامات است.

منفعت مردم و صنایع از طرح

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به مزایای طرح فاضلاب بندرعباس تصریح کرد: اجرای این طرح هم برای مردم و هم برای صنایع منفعت دارد. چرا که شهروندان بندرعباس از بوی مطلوب فاضلاب خلاصی می یابند و آب تصفیه شده هم در صنایع استفاده خواهد شد.

وی افزود: زیبنده شهر بندرعباس نیست که شهروندان بندرعباس از بوی نامطبوع فاضلاب آزار ببینند و همچنین، این شهر زیبا به عنوان الگوی ملی و بین المللی گردشگری، با این معضل مواجه باشد

جعفری تاکید کرد: همه شرکت های ذی سهم باید تلاش کنند طرح مذکور زودتر به نتیجه برسید.

وی ادامه داد: در این طرح، شرکت های تابعه ایمیدرو در این منطقه، حمایت کننده و مشارکت کننده اند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید