230193

حفظ و تعالی سازمانی؛ هدف شرکت ورق خودرو

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی در بخش ساخت و تولید هدف غایی ما نیست بلکه حفظ و تعالی سازمانی سرلوحه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

به گزارش دنیای معدن، حمید شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین دوره همایش ملی تعالی سازمانی موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره تعالی در بخش ساخت و تولید شد. این موفقیت مرهون زحمات پرسنل این شرکت است که در یک کار گروهی توانستند مسیر تعالی سازمانی را دنبال کنند و با نظارت ممیزان به این موفقیت دست یابند.

وی بر اهمیت مسیر تعالی سازمانی در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تاکید کرد و افزود: مدل تعالی سازمانی در این شرکت هدف‌گذاری شده است تا با شناسایی نقاط قوت و بهره‌وری سازمانی بتوانیم به خط مشی تبیین شده در شرکت برسیم.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دریافت تقدیرنامه سه ستاره در نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، چراغ راه مسیر تعالی در این شرکت است چراکه هدف ما دریافت امتیاز و تقدیرنامه نیست بلکه برای ما شناسایی نقاط بهبود و بهره‌وری سازمانی مهم است تا بتوانیم اهداف و خط مشی خود را در مسیر تعالی دنبال کنیم.

وی موفقیت شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را ماحصل زحمات همه کارکنان این شرکت دانست و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد حفظ و ارتقای نقاط قوت شرکت هستیم و برای تقویت و استقرار پروژه‌های بهبود اقدام خواهیم کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید