230110

شرکت فولاد مبارکه رویکرد انسان‌محوری را در صنعت شتاب بخشید

دنیای معدن: اولین مجری و مدیر پروژه راه‌اندازی شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه در گام چهارم هدف‌گذاری خود رویکرد انسان‌محوری را دنبال می‌کند و برگزیده شدن این شرکت در نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی در همین راستا صورت گرفته است.

به گزارش دنیای معدن، محمدحسن عرفانیان در حاشیه نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بعد از چهار دهه فعالیت در حوزه فولاد، واژگانی که بر انسان‌محوری دلالت دارد مطرح شد که نشان می‌دهد شرکت فولاد مبارکه در مسیر صواب حرکت کرده است.

وی با اشاره به ۴ گام هدف گذاری شده در شرکت فولاد مبارکه، تصریح کرد: در گام نخست تاسیس شرکت فولاد مبارکه، ساخت و تولید ورق مطرح بود و در گام دوم تولید بیشتر و تکمیل سبد محصولات تعریف شد. توسعه این شرکت با تکنولوژی‌های روز دنیا در گام سوم هدف‌گذاری شد و اکنون همزمان با گام دوم انقلاب، شرکت فولاد مبارکه در مسیر گام چهارم خود انسان محوری را سرلوحه اهداف خود قرار داده است.

عرفانیان با اشاره به اینکه قرآن و به تبع آن انقلاب اسلامی بر مبنای انسان‌محوری است، تصریح کرد: صنعت ابزار اعتلای فرهنگ بشری است مشروط به آن‌که با هستی هم‌آواز شود و هماهنگی با انسان‌محوری و سازگاری با محیط می‌تواند به توسعه فرهنگ توسط صنعت بیانجامد.

وی با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه از بدو تاسیس، انسان‌محوری را سرلوحه اهداف خود تبیین کرده است، گفت: بارها در مقالات بیان کردم که شرکت فولاد مبارکه می‌تواند پایلوت حکومت اسلامی شود و قوانین کشور پس از آزمون در این واحد صنعتی، به سایر صنایع تسری یابد.

اولین مجری و مدیر پروژه راه‌اندازی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه در حرکتی هماهنگ با سازمان مدیریت صنعتی و سازمان بهره‌وری می‌تواند در فرهنگ انسان‌محوری تلاش کند و اقتصاد با رویکرد انسانی را توسعه بخشد.

گفتنی است شرکت فولاد مبارکه در نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، موفق شد تا برای چهارمین بار تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی را از آن خود کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید