229445

انتصاب مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد

دنیای معدن: ابراهیم دادرس به سمت مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد منصوب شد.

به گزارش دنیای معدن، طی حکمی از سوی امین‌ ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، ابراهیم دادرس به عنوان مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد معارفه و از زحمات رحیم امیدی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

در این جلسه قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی گفت: به فرمایش حضرت امیرالمومنین علی (ع) تلک الایام نداولها بین الناس... این مسئولیت ها دست به دست می شوند و‌ پایدار نیستند.

دکتر علیرضا مخبردزفولی افزود: هر کدام از ما موظفیم در مدت تصدی هر مسئولیتی، خشتی بر خشت قبلی بیفزاییم و‌ مثل یک دوی امدادی تا می توانیم با همه وجود تلاش کنیم و کار را به نفر بعدی بسپاریم.

وی با تشکر صمیمانه از خدمات ارزشمند و ۱۴ ماهه رحیم امیدی اظهار امیدواری کرد وی در مسئولیت جدید خود به عنوان مشاور مدیرعامل در امور خدماتی و رفاهی منشأ تاثیرات مثبتی باشند.

مخبردزفولی، ابراهیم دادرس را هم از مدیران با دانش و‌ باتجربه شرکت دانست که می تواند حرکت شرکت مهم ایده پردازان صنعت فولاد را به سمت اهداف تعیین شده سازمانی، شتاب ببخشد.  

شایان ذکر است در پایان این مراسم، احکام ابراهیم دادرس و رحیم امیدی توسط دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان به آنها اعطا گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید