229397

تقدیر از نخبگان کار و تولید در سی و سومین جشنواره امتنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان

دنیای معدن: سی و سومین جشنواره امتنان به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان برگزار و از کارگر نمونه شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب، در میان نخبگان کار و تولید در سال ۱۴۰۰ استان خوزستان تقدیر شد.

به گزارش دنیای معدن، حسن کاوسی بلوطکی سرپرست طراحی مکانیک شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب از گروه فولاد خوزستان، در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید، موفق به کسب تندیس کارگر نمونه بخش صنعت شد.

سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری در جامعه کار و نقش‌آفرینی نخبگان در روند توسعه کشور از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان برگزار شد. ثبت نام این جشنواره در سال ۱۴۰۰ از ۲۷ مهرماه آغاز و تا ۲۶ آبان ماه ادامه داشت.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این جشنواره در استان خوزستان ۴۶۸۰ تَن ثبت نام و طرح‌های خود را ارائه نمودند. مراحل ثبت‌نام و داوری از طریق دبیرخانه ملی جشنواره در تهران انجام شد، که از میان متقاضیان در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی یک تَن برگزیده شد.

گفتنی است، به همین منظور محمدرضا پاکباز مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب در مراسمی از حسن کاوسی بلوطکی قدردانی نمود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید