228908

نقش استراتژیک شرکای صنایع لوله و پروفیل برای صنعت فولاد

دنیای معدن-معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: بیش از ۳۰ درصد محصولات گرم شرکت فولاد مبارکه در راستای پاسخ به شرکای لوله و پروفیل این شرکت است و این شرکای کسب و کار برای صنعت فولاد استراتژیک تلقی می‌شود.

به گزارش دنیای معدن، طهمورث جوانبخت، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: میزان تقاضا صنایع لوله و پروفیل بیش از ۳۰ درصد محصولات شرکت فولاد مبارکه را شامل می‌شود و همین بر اهمیت و استراتژیک بودن شرکای تجاری درصنعت فولاد می‌افزاید. هر ساله در تلاشیم نشست هم‌اندیشی با شرکای تجاری از جمله صنایع لوله و پروفیل برگزار شود تا بتوانیم به‌طور مستقیم نظرات، پیشنهادات وانتقادات مشتریان را بشنویم ومستند کنیم.

وی میزان رضایت‌مندی مشتریان شرکت فولاد مبارکه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شرکت فولاد مبارکه پیوسته میزان رضایت مشتریان خود را از طریق سیستم نظرسنجی و نیز به‌شکل برگزاری چنین هم اندیشی هایی اندازه‌گیری می‌کند و با تعریف نقاط قابل بهبود و پروژه‌های مرتبط با مشتریان، در جهت بهبود و افزایش رضایت‌مندی مشتریان قدم بردارد. در کل خوشبختانه مشتریان شرکت فولاد مبارکه از رضایت قابل قبولی برخوردار هستند.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به نقش شرکت فولاد مبارکه در اتخاذ سیاست عرضه حداکثری دولت در پاسخ به تقاضا بازار، تصریح کرد: عرضه تلفیقی در بلند مدت موجب اختلال در تولید سایر واحدهای تولید فولاد، کلاف گرم و سرد، می‌شود و لذا بهتر است با بهره‌گیری از ظرفیت های خالی سایر نوردی ها، به عرضه حداکثری دست یابیم و از واردات ورق جلوگیری کنیم تا باعث رونق تولید در صنعت فولاد و سایر صنایع پایین دست از جمله لوله و پروفیل شویم،

 

دیدگاهتان را بنویسید