227454

معاون فروش فولاد مبارکه در دومین روز نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار:

تعامل فولاد مبارکه با صنایع بالادستی و پایین‌دستی منجر به ارتباط بیشتر با مشتریان می‌شود

دنیای معدن: معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: تعامل مستمر بین صنایع بالادستی و پایین‌دستی می‌تواند شرایط را برای ارتباط بیشتر با مشتریان فولاد مبارکه فراهم کند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایراسین، طهمورث جوانبخت امروز(۱۳ آبان‌ماه) در دومین روز نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار که با گروه مشتریان حمل و نقل فولاد مبارکه در عرصه قطعه‌سازی خودرو کشور برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مشتریان و قطعه‌سازان شرکت فولاد مبارکه در این نشست اظهار کرد: رویکرد شرکت استمرار تعامل بیشتر با مشتریان است و در این زمینه خودروسازان و قطعه‌سازان جایگاه ویژه‌ای برای فولاد مبارکه دارند.

معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که اطلاع از مشکلات و مسائل مشتریان برای ما اهمیت زیادی دارد، افزود: شیوع بیماری کرونا اجازه نداد ما با مشتریان خود در این گروه بتوانیم نشست‌های مستمری را برگزار کنیم، هرچند که هم‌اکنون طبق دستورالعمل‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، محصولات فولاد مبارکه در بورس عرضه می‌شود و مشتریان نیز می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار از روز گذشته آغاز و تا امروز ادامه خواهد داشت.

نخستین روز این همایش با گروه مشتریان فولاد مبارکه در صنایع بسته‌بندی کشور روز گذشته برگزار شد و دومین روز این نشست با گروه مشتریان در عرصه شرکت‌های قطعه‌سازی خودرو در حال برگزاری است.

 

دیدگاهتان را بنویسید