228423

تقدیر فرمانده سپاه پاسداران نی ریز از عملکرد مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر

دنیای معدن: سرهنگ غلامرضا شعبانی نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران نی ریز به همراه معاونت های نظارت و اطلاعات با حضور در مجتمع فولاد غدیر ضمن اهدا لوح یادبود از تشریک مساعی و نگاه جهادی و انقلابی مدیرعامل مجموعه تقدیر نمودند .

به گزارش دنیای معدن، جناب سرهنگ شعبانی نیا در این دیدار افزود انصافاً واضح است از زمان حضور دکتر مصطفی پور در مسوولیت مدیرعاملی شرکت فولاد غدیر ، روحیه مدیریت جهادی در راستای توسعه در منطقه ایجاد گردیده که موجب آرامش توأم با تلاش مضاعف در منطقه گردیده است .

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه با اشاره به اقدامات شرکت فولاد غدیر نی ریز در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ، هفته بصیرت و همینطور ایّام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد که اگر دغدغه واقعی و نیّت خالصانه ، ارادت به اهل بیت (س) و دلبستگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی نبود این اقدامات در جهت فرهنگ سازی به صورت گسترده و اثرگذار محقق نمی شد که اینها همگی از تدبیر مدیرعامل محترم شرکت فولاد است .

IMG_7437-300x297

در ادامه این دیدار مصطفی پور مدیرعامل فولاد غدیر ضمن خیر مقدم به فرمانده محترم سپاه نی ریز و همراهان ایشان ، از اظهار محبت و تفقّد ایشان تشکر نمود و گفت امیدواریم لایق این تعاریف و محبت ها مهربانانه شما برادر عزیزمان باشیم که بهترین توفیق خدمت به مردم در راستای سیاست های نظام و توصیه های مقام معظم رهبری است . وی با بیان اینکه ما خود را وامدار انقلاب ، شهدا ، جانبازان و ایثارگران و مرهون الطاف اولیاء الله میدانیم توضیح داد که تلاش ما این است همزمان با تسریع در توسعه های صنعتی در منطقه که اولویت مان افزایش اشتغال پایدار و رفع بیکاری است لیکن مقیّد هستیم که دو پیوست محیط زیست و مسوولیت های اجتماعی را با تحکیم روابط صنعت ، فرهنگ و اجتماع پیش ببریم .

مدیرعامل مجتمع فولاد همچنین با قدردانی از حمایت های صورت گرفته از اقدامات توسعه ای شرکت توسط مسوولین محترم شهرستان ، گزارشی از طرح های توسعه ای و برنامه های آتی اعلام نمود و تاکید کرد که همه این موارد فقط با همدلی و تعامل گسترده محقق و میسر خواهد شد .

 

دیدگاهتان را بنویسید