228334

تولید فلز داغ تانگشان در سال 2021 نزدیک به 18 درصد کاهش یافت

دنیای معدن-مای استیل: تانگشان به عنوان بزرگترین مرکز فولادسازی چین اهداف کاهش تولید سالانه 2021 خود را با موفقیت به پایان رساند و در این مدت 17.7 درصد از تولید فلز داغ خود کاست.

به گزارش دنیای معدن، تولید فلز داغ این شهر در سال گذشته 110.9 میلیون تن گزارش شده که 17.7 درصد نسبت به سال قبل تر کاهش داشت و 58.4 درصد از کاهش کل چین در آن سال را به خود اختصاص داد.

تانگشان با صدور و اعمال مجموع 58 محدودیت تولید که از 20 مارس سال گذشته آغاز شد توانست به اهداف خود دست یابد. مقامات این استان به برخی کارخانه های فولاد دستور دادند در این مدت تولید خود را تا 30 درصد کاهش دهند.

این محدودیت ها در سال گذشته به مدت 290 روز اجرا شد و در این مدت کارخانه های سینترینگ تنها در ساعات روشنایی روز و با حفظ نرخ بهره وری 30 تا 50 درصد مجاز به فعالیت بودند. همچنین حمل و نقل زمینی و تخلیه های کنار بنادر در دوره های خاص کنترل انتشار گازهای گلخانه ای محدود شدند.

کارخانه های فولاد در این شهر در سال گذشته و در تلاش برای بهینه سازی تولید خود در دوره های محدودیت، تلاش زیادی در راستای افزایش سرمایه گذاری سازگار با محیط زیست انجام دادند.

در نتیجه 10 کارخانه از 24 کارخانه این شهر شاهد بهبود رتبه بندی عملکرد آلاینده های خود در سال گذشته بودند و سه کارخانه جدید بالاترین رتبه A را کسب کردند و رتبه کلی شهر را به 5 رساندند.جعفری طهرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید