228178

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در نشست هم‌اندیشی با شرکای کسب و کار عرصه تولید لوازم خانگی:

فعالان صنعت لوازم خانگی کشور از شرکای استراتژیک فولاد مبارکه هستند

دنیای معدن: معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: فعالان صنعت لوازم خانگی کشور از شرکای استراتژیک فولاد مبارکه هستند و افزایش رضایتمندی مشتریان برای ما اهمیت زیادی دارد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایراسین ، طهمورث جوانبخت معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه امروز(۲۷ دی‌ماه) در نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار که با مشتریان فولاد مبارکه در عرصه تولید لوازم خانگی برگزار شد، اظهار کرد: دستورالعمل دولت طی ۲ سال اخیر سبب شده مشتریان ما، محصولات‌شان را از طریق بورس خریداری کنند اما تعامل، همکاری و رضایت مشتریان برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان این که در این همایش مسئولان واحدهای تولید، پشتیبانی و کنترل کیفیت شرکت فولاد مبارکه حضور دارند تا از نقطه‌نظرات مشتریان لوازم خانگی مطلع شوند، افزود: صنعت لوازم خانگی پس از خودورسازی دومین صنعت مهم کشور است.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: جمعیت جوان ایرانی پس از تشکیل خانواده به لوازم خانگی نیاز دارند و توسعه و افزایش تولید لوازم خانگی و تأمین به موقع محصولات تولیدکنندگان برای فولاد مبارکه اهمیت زیادی دارد.

وی در پایان اذعان داشت: فعالان صنعت لوازم خانگی کشور از شرکای استراتژیک فولاد مبارکه هستند و افزایش رضایتمندی مشتریان برای ما اهمیت زیادی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید