227312

در گفت‌وگو با مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل مطرح شد:

تلاش فولادمبارکه برای انتقال سرمایه‌های مدیریتی به شرکت‌های زیرمجموعه

دنیای معدن: به گفته مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، تلاش فولادمبارکه بر آن است تا سرمایه‌های انسانی و مدیریتی موجود در مجموعه فولادمبارکه، که در توسعه کشور نقش داشته است، به شرکت‌های زیرمجموعه این گروه منتقل گردد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، مهندس رضا حیدری با بیان این مطلب افزود: شرکت فولادمبارکه پیشتاز در داشتن نگاه سیستمی و استراتژیک در صنعت فولاد بوده است؛ موضوعی که تمام نقش آفرینان در صنعت کشور بر آن واقفند؛ از سوی دیگر تجارب مدیریتی در شرکت فولادمبارکه سرمایه ارزشمند کشور بوده و استفاده از این سرمایه‌ها در شرکت‌های زیرمجموعه این سازمان، اولویت ویژه مدیریت عالی فولادمبارکه است.

مدیرعامل هلدینگ فولادمتیل که سابقه مدیریتی در حوزه بازرگانی شرکت فولاد مبارکه را دارد، با اشاره به اینکه در دوره جدید مدیریت هلدینگ فولاد متیل به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های مهم شرکت فولاد مبارکه، نگاه توسعه‌ای وجود خواهد داشت، افزود: خوشبختانه ظرفیت‌های انسانی و مالی مطلوبی در هلدینگ فولادمتیل وجود دارد و با سازماندهی آنها می‌توان زمینه توسعه فعالیت‌های این شرکت را فراهم کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: تمرکز هلدینگ فولادمتیل استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت توسعه در زنجیره ارزش فولادمبارکه خواهد بود؛ چراکه تجربه‌های قبلی نشان داده عدم وجود نگاه استراتژیک می‌تواند باعث هدررفت سرمایه‌ها شود.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل با اشاره به نقش این هلدینگ در طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد مبارکه، تصریح کرد: خوشبختانه در ماه‌های اخیر مطالعات و برنامه‌ریزی جامعی در شرکت فولاد مبارکه برای توسعه شکل گرفته است؛ در این راستا هلدینگ فولادمتیل نیز تمام ظرفیت‌های خود را در اختیار بزرگترین شرکت فولادی در منطقه خاورمیانه قرار خواهد داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید