226768

آخرین خبر از زمان بازگشایی نماد "تجلی"

دنیای معدن - علی اکبری: به روز رسانی در سیستم های اداره ثبت بازگشایی تجلی را به تاخبر انداخته است

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات مرتضی علی اکبری مدیرعامل شرکت تجلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در پاسخ به پرسشی درباره زمان بازگشایی نماد "تجلی" عنوان کرد: در در دوهفته گذشته تمام تلاش ما بر این بوده که این نماد با توجه به وعده ای که به سهامداران دادیم هر چه سریع‌تر بازگشایی شود و ما بعد ازپایان پذیره نویسی ظرف 4 روز تمامی مدارک را آماده کردیم که این کار در این مدت کم استثنایی بوده است؛ پس از آن ما درخواست ثبت صورتجلسه هیئت مدیره را به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارسال کردیم.  

وی افرود: در روال معمول اداره ثبت اگر مشکلی وجود نداشته باشد پس از یک هفته و در نهایت دو هفته باید کار نهایی شده باشد. منتهی با پی گیری هایی که ما کردیم به نظر می رسد به دلیل به‌روزرسانی سیستم‌های اداره ثبت و انتقال و اسکن مدارک این اداره به سرور مادر متاسفانه درخواست ما هنوز بررسی نشده است.

علی اکبری در ادامه ضمن عذرخواهی از سهامدارن به خاطر تاخیر در بازگشایی نماد بیان کرد: با توجه به احترام و ارزشی که ما برای سهامدارنمان قائلیم این اطمینان را به آن‌ها می‌دهیم که پیگیری‌های ما هرروز ادامه دارد و تمام تلاش شرکت و بنده این است که نماد تجلی در اسرع وقت در فرابورس بازگشایی شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید