226009

مدیر عامل شرکت ورق خودرو به مناسبت روز جهانی معلولان گفت :

محدودیت‌های جسمی را می‌توان با امید، قدرت اراده و تلاش بیشتر جبران کرد

دنیای معدن: به مناسبت روز جهانی معلولان مدیر عامل شرکت ورق خودرو چها ر محال بختیاری امروز به همراه جمعی از مدیران شرکت ضمن دیدار با پرسنل معلول با اهدا شاخه گل این روز را به آنها تبریک گفت.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت ورق خودرو گفت: این روز بهانه خوبی است برای تقدیر از همکارانی که دچار معلولیت جسمی هستند ولی با تلاش و پشتکار وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

حمید شجاعی با بیان اینکه معلولیت محرومیت نیست،اظهار داشت : دنیا عرصه امتحان الهی است و هر کس به نوعی به محک آزمایش خداوند کشیده می‌شود ، در این بینش، محدودیت‌های جسمانی را می‌توان با امید، قدرت اراده و تلاش بیشتر جبران کرد.

شجاعی معتقد است، هدف از تعیین این روز ارتقاء رشد اذهان عمومی در باره مسائل مربوط به معلولیت های این عزیزان بوده که این بزرگداشت یاد و نام و توانمندی های معلولان را در اذهان متبلور خواهد ساخت و ما باید تلاش کنیم تا موانع و مشکلات این عزیزان را برطرف و مسیر موفقیت‌های بیش از پیش آنها را هموار سازیم.

مدیر عامل شرکت ورق خودرو افزود :روز جهانی معلولین روزی است که اثبات می کنیم ایمان و اراده که خواستن و توانستن را به معنی واقعی نشان می دهد و چه بسا بعضا کارکنان معلول در حوزه فعالت خود در شرکت عملکرد مثبت و قابل توجهی از خود نشان می دهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید