225269

نیپون استیل ظرفیت تولید ورق فولادی الکتریکی را افزایش می دهد

دنیای معدن -نشریه Japan Metal Daily: شرکت فولاد نیپون استیل ژاپن رسما تصمیم گرفت تا 19 میلیارد ین (معادل 167.6 میلیون دلار) سرمایه گذاری اضافی در منطقه Setouchi Works Hirohata انجام دهد تا ظرفیت تولید ورق های فولادی الکتریکی خود را بهبود بخشیده و تقویت کند.

به گزارش دنیای معدن، این سیاست بصورت مقدماتی در برنامه تجاری میان مدت شرکت که در ماه مارس امسال تعیین شد، اعلام گردید و برای منطقه Hirohata سومین اقدام جهت تقویت ظرفیت هاست.

سرمایه گذاری تدریجی که از سال 2019 برای تقویت ظرفیت تولید ورق های فولادی الکتریکی در منطقه Kyushu Works Yawata و Hirohata انجام شده در مجموع 123 میلیارد ین (معادل 1 میلیارد و 85 میلیون دلار) خواهد بود.

نیپون استیل قبلا در ماه نوامبر سال گذشته مجموعه ای از تصمیمات را برای سرمایه گذاری درمجموع 104 میلیارد ینی (معادل 918 میلیون دلاری) در Yawata و منطقه Hirohata جهت تقویت ظرفیت های تولید اتخاذ کرد و این شرکت انتظار دارد اثرات مثبت این سرمایه گذاری ها به طور کامل در نیمه اول 2023 نمایان شود.

پیش بینی می شود که مزایای سرمایه گذاری اضافی مذکور در منطقه Hirohata نیز به طور کامل در نیمه اول سال 2024 نمایان شود. این موضوع باعث می شود ظرفیت تولید ورق های فولادی الکتریکی به 1.5 برابر ظرفیت فعلی و 3.5 برابر در مورد محصولات کیفیت بالا که ساخت آنها دشوار است افزایش یابد.جعفری طهرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید