224999

نقش بی بدلیل و محوری شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در توسعه پایدار استان چهارمحال و بختیاری

دنیای معدن: نماینده مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، توسعه پایدار شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را رمز رشد و تعالی استان و شهرستان عنوان کرد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل این شرکت درنشستی صمیمی با نماینده مردم شریف شهرستان بروجن ضمن ارائه گزارش مبسوطی از شرایط موجود و برنامه های توسعه ای شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، شرایط حاکم بر بازار و صنعت کشور را شرایطی ویژه عنوان کرد و خواستار پیگیری مجلس شورای اسلامی در جهت رفع موانع موجود در پیش روی فولادسازان بعنوان مجموعه های بزرگ اقتصادی و تولیدی کشور شد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در کنار توسعه فرآیند تولید خود توجه ویژه به مسئولیت های اجتماعی داشته و این امر را دغدغه و اولویت مهم این شرکت دانست ودر تلاشیم به صورت هم زمان توسعه این مجموعه و نیز منطقه را از دو بعد اقتصادی و اجتماعی را داشته باشیم.

حمید شجاعی ضمن قدردانی از نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود:

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با بهره گیری از نیروهای متخصص و جوان با برخورداری از پتانسیل دانش قوی و با درایت و همت کارکنان خود و برخورداری از تکنولوژی روز دنیا توانسته محصولات تولیدی خود را با بالاترین کیفیت در سطح کشور، روانه بازار و صنایع خودرو سازی کند و به یکی از ارکان اصلی وزیربنایی استقلال صنعت خودرو سازی کشور مبدل شود.

وی در ادامه بر این نکته که شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری سرمنشأ اثر و رشد منطقه گردیده اشاره نمود و افزود: لزوم توسعه منطقه درحوزه های صنعتی و اجتماعی و توجه و نگاه ویژه مسئولین به مباحثی از قبیل: رفع نیاز های منطقه و تلاش بر اشتغالزایی از طریق حمایت از مجموعه های صنعتی فعال در سطح استان می باشد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جعفری نماینده مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک انتصاب مهندس شجاعی به مدیریت شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، اظهار امیدواری نمود مدیریت جدید این مجموعه که از بار فنی بالا برخوردار بوده و تفکرات توسعه گرایانه را دنبال می کند بتواند ابتداً در راستای رشد و توسعه این شرکت و سپس منطقه موثر باشند.

وی با بیان اینکه بدنبال توسعه مدون و پایدار در این مجموعه هستیم افزود: بی شک با همکاری بخش صنعت و مدیران دلسوز منطقه بر پایه ی اعتماد متقابل و مشورت محور، گام های اساسی و زیربنایی در راستای توسعه منطقه بر خواهیم داشت و با محور قراردادن رفع بیکاری و نیز محرومیت زدایی در سطح این شهرستان و حتی استان و بهبود شرایط فعلی، با توکل بر خداوند بسترسازی مناسب برای توزیع عادلانه منابع انجام و از دغدغه های اجتماعی از باب اقدامات موثر مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری کاهش یابد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید