223997

ضرورت تربیت نیروی مهارتی برای اشتغال در صنعت فولاد

دنیای معدن: تربیت نیرو‌های فنی و مهارتی برای اشتغال در صنعت فولاد با توجه به چشم انداز توسعه‌ای این صنعت در شادگان ضروری است.

به گزارش دنیای معدن، مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: تلاش برای راه اندازی صنعت فولاد یک مقوله همگانی و فنی وحرفه‌ای در این بازه احساس مسئولیت می‌کند و وظیفه دارد در تربیت نیروی ماهر ومتخصص موردنیاز در کنار صنعت قرار گیرد.ضرورت تربیت نیروی مهارتی برای اشتغال در صنعت فولاد

 

عبدالنبی سواعدی با اشاره به رسالت آموزش فنی وحرفه‌ای مبنی بر تربیت جوانان جویای کار فاقدمهارت و ارتقای مهارت شاغلان افزود: زیرساخت‌های آموزشی برای تربیت نیروی ماهر در کارگاه‌های آموزشی فراهم است تا صنعت برابر نیاز و براساس سفارش محوری نیروی موردنظر را مطابق استاندارد‌های شغلی آماده تا پس از تاییدجذب نماید.

 

وی ادامه داد: فنی وحرفه‌ای علاوه بر ترببت نیروی ماهر بدنبال سرمایه گذاری صنعت در قالب مسئولیت اجتماعی است تا با ارایه آموزش در رشته‌هایی که مورد نیاز نیست، ولی در توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار جوانان نقش بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید :لزوم راه اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای در بخش دارخوین

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: این آمادگی وجود دارد درقالب مسئولیت اجتماعی بانظارت صنعت فولاد در مناطق محروم وبرای اقشار آسیب پذیر وزنان بی سرپرست آموزش‌های زوده بازده شغلی برای توسعه کسب وکار ومشاغل خانگی اجرا شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید