223427

شرکت های فولادی آمریکا شاهد توسعه بازار داغ تا سال 2022 هستند

دنیای معدن - وال استریت ژورنال: فولادسازان آمریکایی اعلام کردند که تقاضا برای فولاد تا سال آینده همچنان قوی خواهد بود و قیمت ها را برای مشتریانی همچون خودروسازان و تولیدکنندگان لوازم خانگی بالا نگه خواهد داشت و ادامه سرمایه گذاری در واحدهای جدید را تقویت می کند.

به گزارش دنیای معدن، بنا به اعلام مدیران صنعت فولاد، رونق طولانی مدت در صنعت فولاد 180 میلیارد دلاری آمریکا که سال گذشته به دنبال تعطیلی کارخانه های مربوطه ناشی از کرونا آغاز شد به فولادسازان زمان بیشتری داد تا کارخانه های جدید را وارد مدار تولید کنند و قراردادهای مشتریان را با قیمت های بالاتر تمدید کنند.

موجودی فولاد همچنان محدود باقی مانده است زیرا تعطیلی واحدها و محدودیت های حمل و نقل محموله ها کاهش یافته است و برخی خریداران فولاد را در مورد دستیابی به عرضه کافی در ماه های آینده نگران کرده است.

فولادسازان آمریکایی برای سه ماهه سوم سال و همینطور سال آینده صعود قیمت ها را ارزیابی می کنند.

براساس اعلام موسسه S&P Global Platts شرکت های فولادی در ماه سپتامبر سودهای بی سابقه ای را گزارش کرده اند زیرا قیمت های لحظه ای ورق گرم فولادی از ماه جولای تاکنون در بالاتر از 2 هزار دلار در هر تن قرار دارد. افزایش هزینه های مصرف کننده و کسب و کار باعث افزایش تقاضا برای محصولات فولادی از قوطی های مواد غذایی گرفته تا وسایل نقلیه و تجهیزات پزشکی می شود.جعفری طهرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید