223236

فولاد خراسان آبان را با قدرت آغاز کرد

دنیای معدن: این فولادساز همانطور که مانند هفته گذشته عرضه خود را در عدد ۱۵ هزار و ۴ تنی خوش یمن دیده بود در این هفته نیز این میزان را تکرار کرد تا با سفارش بیش از ۲۴ هزارتنی که مقابل این کالا دید، در نهایت تمام عرضه ها را به فروش برساند.

به گزارش دنیای معدن، فولاد خراسان در آغاز آبان ماه درآمدزایی را از خود به نمایش گذاشت که گویا میل این شرکت به شکستن رکورد های فروش را نشان می دهد و این آمار اگر مهمان این هفته نباشد، شاید بتوان امیدوار به رشد درآمدزایی فولادساز شرق نشین کشور بود.

فولاد خراسان در این هفته، با «سبد میلگرد»، «شمش بلوم SP۵» به سوی معاملات بازار قدم گذاشت.

سبد میلگرد

این فولادساز همانطور که مانند هفته گذشته عرضه خود را در عدد ۱۵ هزار و ۴ تنی خوش یمن دیده بود در این هفته نیز این میزان را تکرار کرد تا با سفارش بیش از ۲۴ هزارتنی که مقابل این کالا دید، در نهایت تمام عرضه ها را به فروش برساند.

درآمد این فولادساز از سبدمیلگرد خود ۲۲۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان بدست آورد.

نکته جالب و حائز اهمیت از سبدکالایی این شرکت آن است که بر خلاف هفته گذشته که برای شمش بلوم با وجود عرضه و تقاضا، معامله ای ثبت نشد اما؛ در این هفته پس از عرضه ۵ هزارتنی شمش بلوم و سفارش ۱۲ هزارتنی این کالا، در نهایت تمام عرضه ها معامله شد و درآمدی بالغ بر ۶۵ میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان برای این شرکت به ثبت رسید.بورس نیوز

 

دیدگاهتان را بنویسید