222764

پیام مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع به مناسبت روز ملی صادرات

دنیای معدن: در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی استکبار و تحریم‌های ناجوانمردانه ابرقدرت‌ها علیه ایران عزیز ۲۹ مهرماه " روز ملی صادرات " مناسبت مبارک و فرصت مغتنمی است تا از تلاش های مجاهدان عرصه صادرات تقدیری شایسته به عمل آید.

بنام خدا

در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی استکبار و تحریم‌های ناجوانمردانه ابرقدرت‌ها علیه ایران عزیز  ۲۹ مهرماه " روز ملی صادرات " مناسبت مبارک و فرصت مغتنمی است تا از تلاش های مجاهدان عرصه صادرات تقدیری شایسته به عمل آید.

تلاشگرانی که با ایمان به خدا، توان علمی، ابتکار و مجاهدت توانسته اند با انجام وظایف خود در حوزه تجارت بین الملل، این بخش مهم از چرخه اقتصاد را عملیاتی نموده و با انجام شایسته مسئولیت های خود در پایداری اقتصاد ملی، منطقه ای و جهانی تلاش مضاعف نموده اند.

طلایه داران جبهه صادرات و تجارت جهانی، از آنجایی که همواره و در هر شرایطی بدنبال خلق ثروت و کسب منابع ارزی برای حیات اقتصادی کشور هستند، شایسته تکریم و تحسین اند.

لذا بر خود لازم می دانم تا در بیست و نهمین روز از ماه مهر، ضمن ارج نهادن به تلاشهای این عزیزان مراتب قدردانی خود را از تلاش ارزشمند پرچمداران افتخارآفرین در عرصه صادرات کشور بجای آورم و توفیق روز افزون آنها را در اعتلای نام و نشان ایران اسلامى در اقصی نقاط جهان از خداوند مسألت کنم.

 

علی محمدی

۲۹ مهرماه ۱۴۰۰

 

 

دیدگاهتان را بنویسید