222620

جهان فولاد در رفسنجان پروژه اجرا می کند

دنیای معدن: نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه ۴۹ درصد سهم شرکت جهان فولاد مربوط به صندوق بازنشستگی مس است، قرار است جهت اشتغالزایی با بررسی و مطالعات مربوطه، چند پروژه از سوی این شرکت در رفسنجان ایجاد شود.

به گزارش دنیای معدن، حجت الاسلام حسین جلالی در گفت وگویی در رفسنجان با اشاره به جلسه دوشنبه در شرکت جهان فولاد با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس و مدیرعامل جهان فولاد پیرامون سهم رفسنجان از این شرکت، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۹ درصد این مجتمع سهم صندوق بازنشستگی مس است و طی این سال ها توانسته حرکت جهشی در حوزه تولید و اشتغال و صنعت ایجاد کند و کارهای بسیار مهمی انجام داده است.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: انتظار ما از این شرکت، حداقل اجرای چند پروژه در رفسنجان است که با توجه به اینکه بخش کثیری از بازنشستگان عضو صندوق در رفسنجان هستند، منافعی برای این عزیزان داشته باشد و در ایجاد پروژه ها عدالت رعایت شود و سهم ۴۹ درصدی بازنشسته ها نادیده گرفته نشود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا قرار شد جلسه صندوق بازنشستگی با مدیرعامل شرکت جهان فولاد جهت بررسی و مطالعات طرح ها انجام شود که یکی، دو پروژه مفید و سودآور که اشتغالزایی داشته باشد در رفسنجان اجرا شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید