222583

پیام تبریک مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت

دنیای معدن: ماه ربیع‌الاول یادآور میلاد با سعادت آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است و هفته وحدت، بی‌تردید پیام آور برادری، اتحاد و یکپارچگی همه مسلمانان به یکدیگر در سایه قرآن کریم ، سنت و سیره رسول اکرم (ص) است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعتَصِمُوا بِحَبلِ اللَّهِ جَمِیعاً و لاتَفَرَّقُوا

همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و پراکنده نشوید. قرآن کریم- سوره آل عمران، آیه۱۰۳

ماه ربیع‌الاول یادآور میلاد با سعادت آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است و هفته وحدت، بی‌تردید پیام آور برادری، اتحاد و یکپارچگی همه مسلمانان به یکدیگر در سایه قرآن کریم ، سنت و سیره رسول اکرم (ص) است.

نامگذاری روزهای دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول تحت عنوان «هفته وحدت» اقدامی مدبرانه و هوشمندانه ای بود که در راستای نزدیک نمودن هر چه بیشتر دیدگاه های پیروان تشیع و تسنن و با هدف اعتلای عزت و سربلندی بیشتر مسلمانان در جهان و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام صورت گرفت.

در عصر حاضر نیاز به اتحاد و انسجام، از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران است.

اینجانب میلاد باسعادت پیامبر نور و رحمت، رسول صلح و بیداری حضرت محمد مصطفی (ص)، هفته وحدت و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی مسلمانان و همکاران گرانقدرم تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می نمایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید