221977

فولاد خراسان رکورد دار بیشترین فروش میلگرد در بورس کالا

دنیای معدن: مجتمع فولاد خراسان با عرضه 205 هزار و 480 تن میلگرد، بیشترین حجم فروش میلگرد را در رینگ صنعتی بازار بورس کالا در شش ماه اول سال جاری به خود اختصاص داد.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: بر اساس داده های اعلام شده در سایت بورس کالای ایران، تناژ محصولات فروخته شدهی شرکت در بورس کالا در شش ماه نخست سال جاری بالغ بر   153 هزار 824  تن بوده که  ارزش آن بیش از  20.7 هزار میلیارد ریال  است و این مجتمع بزرگ صنعتی موفق به عرضه و فروش  75درصد از محصولات خود در بورس کالا شده است.

کسری غفوری افزود: رقابت برای خرید محصولات عرضه شده فولاد خراسان در رینگ معاملاتی بورس کالا در شش ماه نخست سال جاری باعث شد تا صف خرید محصولات بیشتر و رکورد دار بیشترین فروش میلگرد در این رینگ صنعتی باشیم.

شایان ذکر است بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت بورس کالای ایران، در این مدت 99هزار تن انواع شمش تولیدی شرکت فولاد خراسان در بورس کالا عرضه شده که 61500 تن از سبد شمش این شرکت به ارزش بیش از  7.2هزار میلیارد ریال به فروش رسیده است.

سیداحمدلطفی رئیس کمیته فروش فولاد خراسان در خصوص استراتژی‌های فولاد خراسان برای بازاریابی و فروش در حوزه صادرات و فروش داخلی عنوان کرد: استراتژی شرکت برای بازارهای صادراتی متاثر از موقعیت فولاد خراسان و نزدیکی به بازار آسیای میانه، توسعه و نفوذ به بازارهای منطقه ای می باشد.

سرپرست معاونت بازاریابی و فروش فولاد خراسان خاطرنشان کرد: این شرکت در راستای شفاف سازی هرچه بیشتر، فروش محصولات خود را در بازارهای داخلی، از طریق بورس کالا انجام می دهد و این شفاف‌ترین شیوه فروش است.

به گفته حسین بختیاری همه افرادی که متقاضی خرید محصولات فولاد خراسان هستند، می‌توانند از طریق بورس کالا به این محصولات دست یابند و این شیوه عرضه به منزله اعتقاد به شفافیت معاملاتی  بنگاه اقتصادی  است.

وی عدم انحصار در امر فروش و شفافیت عرضه و تقاضا را دو شاخص معاملات کالایی شرکت فولاد خراسان  برشمرد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید