221894

انرژی قیمت فولاد اروپا را افزایش داد

دنیای معدن -متال بولتن : کارخانه های فولادی اروپا به دلیل افزایش قیمت انرژی، در تلاش برای افزایش قیمت محصول تولیدی خود و بررسی مکانیزم قیمت گذاری هستند.

به گزارش دنیای معدن، افزایش چشمگیر قیمت انرژی، فولادسازان اروپایی را وادار کرده تا به دنبال راهی برای جبران افزایش هزینه های تولید باشند، اما از سوی دیگر کارخانه ها فاقد رویکرد یکپارچه برای حل این مشکل هستند.  برخی منابع در حاشیه نمایشگاه تجاری Made in Steel 2021 در میلان ایتالیا به Fastmarkets گفتند، درحالیکه برخی از آنها درصدد شناساسی و حذف هزینه های اضافی انرژی هستند؛ دیگران ترجیح می دهند بر افزایش قیمت فولاد تمرکز کنند.

در ماه اکتبر، قیمت گاز سه برابر و هزینه برق تقریباً چهار برابر افزایش یافته است.

 یک کارخانه در جنوب اروپا به Fastmarkets گفت: "هزینه افزایش یافته اخیر قیمت گاز و برق حدود ۱۰۰ یورو برای هر تن فولاد خواهد بود."

شرکت کنندگان در بازار گفتند که دولت های منطقه ای مقامات ایتالیایی در مورد هرگونه امکان حمایت از صنایع پرانرژی رایزنی کرده اند.  برخی منابع همچنین مدعی شده اند که سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز به احتمال زیاد مراحل مشابهی را در نظر خواهند گرفت.

 یک منبع توزیع کننده گفت که دولت ایتالیا ممکن است نرخ مالیات بر انرژی را برای همه مشاغل این کشور کاهش دهد.

با این حال ، برخی از شرکت کنندگان در بازار معتقدند که چنین سیاستی ممکن است به عنوان یارانه تلقی شود.  این امر همچنین ممکن است به مذاکرات پر تنش بین اتحادیه اروپا و مقامات آمریکایی در خصوص بازنگری بخش ۲۳۲ آسیب برساند.

در اوایل ماه جاری میلادی ، کارخانه های ایالات متحده بر لزوم حفظ بند 232 در برابر اتحادیه اروپا تاکید کردند .

دیدگاهتان را بنویسید