221729

ضرورت تسریع در تکمیل طرح‌های توسعه فولاد مبارکه با حمایت وزارت صمت

دنیای معدن -رئیس هیأت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه بر ضرورت تسریع در تکمیل طرح‌های توسعه فولاد مبارکه با حمایت وزارت صمت تأکید کرد.

به گزارش دنیای معدن، علی نبوی رئیس هیأت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه و دستیار ویژه وزیر محترم صمت در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه که با حضور وجیه‌اله جعفری معاون محترم وزیر صمت و رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو، معاونین و مدیران گروه فولاد مبارکه در محل سالن اجتماعات مرکز تحقیقات شرکت برگزار شد، اظهار کرد:  با توجه به اهمیت موضوع تأمین زنجیره فولاد در کشور، جناب آقای دکتر فاطمی‌امین، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت صلاح دانستند، در سمت رئیس هیأت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه در خدمت عزیزان فولاد مبارکه باشم و از نزدیک موضوعات را پیگیری کنم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین انتظارات ما از شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد کشور این است که درخصوص تأمین مواد اولیّه مورد نیاز تولیدکنندگان در مراحل بعدی زنجیره فولاد، اطمینان خاطر ایجاد کند.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: ما در وزارت صمت هدف‌گذاری‌های افزایشی برای تولید لوازم خانگی، خودرو و سایر لوازم صنعتی داریم که محصولات نهایی فولاد مبارکه، یکی از مهمترین مواد اولیه‌ای است که مورد استفاده دیگر صنایع قرار می‌گیرد.

وی اذعان داشت: با توجه به اهمیّت فولاد مبارکه برای تأمین مواد اولیّه صنایع پایین‌دست، بنده از روز اول حضور در وزارت صمت، مأمور پیگیری و حل و فصل مشکلات مربوط به طرح‌های و توسعه فولاد مبارکه شدم تا این موارد را با حمایت وزارت صمت و با سرعت بیشتری پیگیری کنم.

نبوی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌هایی که در پیش رو داریم، طرح‌های توسعه‌ای که از سال‌های گذشته در حال اجراست را با سرعت بیشتری پیگیری کنیم و با همت شرکت فولاد مبارکه به سرانجام برسانیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید