246447

بی عدالتی در اجرای رتبه بندی معلمان اعتراض رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را درآورد

دنیای معدن: در این خبر به توضیحاتی درباره بی عدالتی در اجرای رتبه بندی معلمان و معترض شدن رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پرداخته شده است.

به گزارش دنیای معدن، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این مسئله یک بار برای همیشه باید حل و فصل شده و حقوق‌ها عادلانه شود؛ چراکه آنچه مورد اعتراض همگان بوده عدم وجود عدالت است نه افزایش حقوق ها.

حمیدرضا حاجی بابایی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، خطاب به سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: متاسفانه کشاورزان فقط ۶ درصد از حق خود در زمینه فروش گندم را دریافت کرده و این ظلم بزرگی به کشاورزان است. بانک ها نفس کشاورزان را قطع کرده اند چرا جلوی وام کشاورزان را گرفته اید؟ متاسفانه عملکرد در زمینه تبصره ۱۴  بودجه موجب شده شهرداری ها یک ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده دریافت نکنند.

وی در ادامه اظهار کرد: اجرای نادرست رتبه بندی معلمان، عدم پرداخت رفاهی و ظلم به معلمان مهرآفرین مشهود است. چرا ساماندهی نیروی انسانی اجرایی نمی شود؟ مگر می شود فردی ۱۰ سال نیروی پیمانی بوده و رسمی نشود؟ مشکل این افراد چرا حل نمی شود؟

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان از طرف کمیسیون برنامه به کمیسیون تلفیق ارجاع شده است. این مسئله یک بار برای همیشه باید حل و فصل شده و حقوق ها عادلانه شود. آنچه مورد اعتراض همگان بوده عدم وجود عدالت است نه افزایش حقوق. در سال ۱۴۰۳ باید به سمت عادلانه شدن حقوق ها حرکت کنیم. نظام هماهنگ پرداخت باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شده و اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید