242445

تغییر زمان اجرای رتبه بندی معلمان خلاف قانون است

دنیای معدن: عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه قانون به درستی زمان اجرای رتبه‌بندی معلمان را روشن و شفاف کرده است گفت: هرگونه تقلیل یا تغیر زمان در اجرای رتبه‌بندی معلمان خلاف قانون مجلس است.

به گزارش دنیای معدن، روح‌الله متفکر آزاد، با اشاره به اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و موضوع معوقات فرهنگیان بیان کرد: مجلس براساس قانون رتبه‌بندی معلمان معتقد است که این قانون باید از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ اعمال شود.

رئیس فراکسیون دانشگاهیان با بیان اینکه مجلس بر اجرای صحیح قانون رتبه بندی معلمان پافشاری دارد، بیان کرد: قانون به درستی زمان اجرای رتبه‌بندی معلمان را روشن و شفاف کرده است بنابراین رتبه بندی معلمان باید از تاریخ معین شده، لحاظ و مابقی معوقات به فرهنگیان پرداخت شود لذا هرگونه تقلیل و یا تغییر زمان در زمینه رتبه بندی معلمان از نظر مجلس خلاف قانون تلقی می شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: متاسفانه رفتار مسئولین در زمینه پرداخت حقوق اسفندماه معلمان محل انتقادات جدی دارد و ما از رئیس جمهور می خواهیم برخورد جدی در این زمینه داشته باشد. مجلس هم در مقام نظارت، پیگیری های لازم برای برخورد با مسببین تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه معلمان خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید