242123

اعتراض به طرح رتبه‌بندی در کارگروه هیئت ممیزی بررسی می‌شود

دنیای معدن: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حق اعتراض فرهنگیان نسبت به طرح رتبه بندی محفوظ است؛ فرهنگیانی که نسبت به طرح رتبه بندی اعتراض دارند با جدیت حق آن‌ها توسط یک کارگروه تخصصی در هیئت ممیزی استان پیگیری می‌شود.

به گزارش دنیای معدن از فارس، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد اظهار داشت: سعدآباد مهد تمدن و فرهنگ است و این منطقه انسان‌های بزرگ و فرهیخته‌ای را در دامان خود پرورش داده است.

وی با بیان اینکه منطقه سعدآباد 51 شهید فرهنگی و دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است، گفت: همه متولیان تعلیم و تربیت باید در تبیین فرهنگ شهادت و ایثار اهتمام بورزند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام داشت: طرح رتبه بندی معلمان پس از گذشت بیش از یک دهه در دولت مردمی ایران قوی اجرایی شد و فرهنگیانی که نسبت به طرح رتبه بندی اعتراض دارند با جدیت حق آن‌ها توسط یک کارگروه تخصصی در هیئت ممیزی استان پیگیری می‌شود.

موحدی خاطرنشان کرد: فرهنگیان اگر نسبت به نظر هیئت ممیزی استان نیز معترض باشند، اعتراض آن‌ها در هیئت ممیزی کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید