241511

احکام رتبه‌بندی 2990 معلم و بازنشسته کاشانی تایید شد

دنیای معدن: مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان از تایید احکام رتبه‌بندی ۲۹۹۰ از نفر شاغلان و بازنشستگان این مدیریت خبر داد.

به گزارش دنیای معدن؛ محمدهادی علوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان  از تایید بخشی از رتبه شاغلان در آموزش و پرورش شهرستان کاشان خبر داد و اظهار داشت: جلسات هیئت ممیزه رتبه‌بندی معلمان با حضور رئیس و اعضای آن به صورت متناوب در دفتر ریاست برگزار می‌شود.

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسات مرتبط با رتبه‌بندی معلمان افزود: در این جلسه کارشناس مسئول امور اداری و دبیر هیئت ممیزه رتبه‌بندی معلمان شهرستان کاشان رتبه یک هزار و 850 نفر از همکاران مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشان تایید کردند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کاشان ضمن اشاره به مرحله دوم بررسی رتبه‌بندی شاغلان و بازنشستگان مشمول این طرح ابراز داشت: در جلسه دوم مرتبط با این طرح رتبه‌بندی یک هزار و 140 نفر از همکاران بازنشسته و شاغل مدیریت آموزش پرورش شهرستان کاشان تایید شد.

وی با بیان اینکه با اعلام وصول دیگر شاغلان و بازنشستگان به مرور گفت: جلسات مرتبط با رتبه‌بندی معلمان کاشانی و شاغلان مشمول این طرح تا بررسی تمامی همکاران ادامه دارد و تمام تلاش همکاران در این زمینه به کار گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کاشان در تشریح نحوه دسترسی همکاران این مدیریت به احکام صادره تصریح کرد: با توجه به لزوم تغییرات ریالی احکام پس از تاریخ رتبه‌بندی، احکام جهت اصلاح از دسترس همکاران خارج و پس از اعمال تغییرات ریالی قابل مشاهده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید