236807

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

دولت هر چه سریعتر رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین را اجرا کند

دنیای معدن: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اینکه ما در قانون رتبه‌بندی معلمان هیچ تفاوت و تبعیضی را قائل نشده‌ایم، هر چه سریعتر رتبه بندی در خصوص معلمین طرح مهرآفرین توسط دولت اجرا شود.

به گزارش دنیای معدن، عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۹ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی که ریاست نشست را برعهده داشت، گفت: نمایندگان ۳ مورد را تذکر دادند که یکی از آنها در خصوص وزارت آموزش و پرورش است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل اینکه ما در قانون رتبه‌بندی معلمان هیچ تفاوت و تبعیضی را قائل نشده‌ایم، هر چه سریعتر رتبه بندی در خصوص معلمین طرح مهرآفرین توسط دولت اجرا شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه متأسفانه سازمان سنجش نمره تعدادی از کسانی که در آزمون سراسری شرکت کرده‌اند را اعلام نکرده که این تبعیض دوم است، عنوان کرد: اگر تقلبی در آزمون صورت گرفته آن را اعلام کنیم و متخلفان را به دادگاه معرفی نمایید اما اینکه بگویید داوطلبان یک بار دیگر در آزمون شرکت کنند، صحیح نیست.

مصری گفت: نمی‌شود در خیابانی که تاکنون دوطرفه بوده و اکنون تابلوی یک طرفه برای آن نصب شده بگوییم که کسانی که قبلا نیز از این خیابان عبور کرده‌اند باید جریمه شوند. اگر قرار است شرط معدل اعمال شود باید در کنکور ۱۴۰۴ شرط معدل سه ساله لحاظ گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید